Narrowcasting voor bedrijven

Zet een digitale nieuwsbrief in om personeel, klanten of patiënten op de hoogte te stellen van nieuwtjes en belangrijke informatie.

Onze specialisten helpen je met het opzetten van een narrowcasting-strategie zodat jij efficiënter naar binnen (eigen personeel) of naar buiten (klanten, bezoekers, patiënten) kunt communiceren.

Het start met een strategiegesprek

Alles begint met een gesprek en goede kop koffie waarin we jou, jouw bedrijf en de doelgroep van de narrowcasting beter leren kennen. We willen begrijpen wat je doet en wat je wilt bereiken met narrowcasting.

Daarna gaan we aan de slag met het design

Niets is zo belangrijk als het design bij narrowcasting. Onze designers zorgen ervoor dat je boodschap opvalt, zodat aanwezigen het ook écht opnemen tijdens het wachten of pauzeren.

Designpresentatie

Jij moet het uiteindelijk ook mooi vinden. Tijdens een (online) meeting laten we je zien wat we hebben ontworpen en staan we open voor feedback. Samen leggen we de laatste hand aan het ontwerp tot het perfect aansluit op jouw bedrijf en doelen.

Technische realisatie

Bij narrowcasting draait het natuurlijk ook om het technische aspect achter de boodschap. Wij zorgen dat alles goed weergegeven wordt.

Webmaster cursus

We leren je na oplevering hoe je zelf boodschappen in kunt voegen. Hierna kun jij alle communicatie via narrowcasting beheren. Wel zo fijn.

Vullen maar!

Nu alles staat, is het tijd om het systeem te vullen met communicatieboodschappen. We helpen je graag om dit geweldige communicatiemiddel tot leven te brengen.

Doel, doelgroep en doel van de doelgroep?

De doelstellingen van jouw bedrijf zijn voor ons belangrijk, maar onze prioriteit is het begrijpen van het doel van jouw doelgroep. Waarom doe jij wat je doet? En hoe help je daar jouw klanten mee? Dit vertalen wij door naar jouw website.

De 5 vragen?

Jouw doelgroep heeft bij het bezoeken van jouw website bepaalde vragen in gedachten. In deze stap stellen we ons in op deze vragen en zorgen we dat jouw website die vragen beantwoordt.

De doener, scanner en de klikker?

Iedere websitebezoeker is anders. Daar houden we dan ook rekening mee. Wij zorgen ervoor dat de juiste informatie op het juiste moment opvalt. Of jouw websitebezoekers nu snel iets moeten vinden, een compleet overzicht van je bedrijf willen óf juist gericht zoeken: jouw website werkt voor iedereen.

Keertje kletsen over jouw nieuwe website?

Zit je met vragen of ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Plan vrijblijvend een kennismakingsgesprek met ons!

Narrowcasting in jouw pand? Laat ons het regelen!

Online mogen de ontwikkeling dan wel razendsnel gaan, er is geen betere manier om grootschalig te communiceren dan via beeldschermen door je pand. Niet iedere klant, patiënt of medewerker leest zijn of haar e-mails aandachtig door…

Dus, wil je nu voor eens en voor altijd die ‘oh ja.. Dat moest ik nog doen’ of ‘ah, dat wist ik niet eens, joh!’ voorkomen? Laat ons een narrowcasting strategie opzetten en verbeter de communicatie van je bedrijf.

Narrowcasting voor het MKB

Of je nu een praktijk hebt en patiënten op de hoogte wilt stellen van nieuws tijdens een behandeling of een makelaarskantoor waar je klanten tijdens het wachten een paar woningen wilt laten zien, veel MKB-bedrijven hebben baat bij narrowcasting.

Wie door ons narrowcasting op laat zetten, kan er zeker van zijn dat design en technologie perfect met elkaar samenwerken. Het oog wil wat – duhh – maar het moet ook allemaal goed werken. Dit houdt in dat wij je narrowcasting strategie opzetten, ontwerpen én inbouwen. Een kind ka.. Euh, wij doen de was.

Wat kan ik laten zien met narrowcasting?

Goede vraag! Waarom zou je eigenlijk voor narrowcasting kiezen? Heb je wel wat interessants te melden? Zeker. Check de mogelijkheden hieronder eens:

  • Verjaardagen van personeel – zo vergeet je die taart niet te kopen
  • (Interne) vacatures – misschien kent een personeelslid nog iemand?
  • Voorstellen van nieuw personeel – een goed begin is he…
  • Nieuwe producten of diensten – handig!
  • Lokaal weerbericht – moet personeel de regenbroek uit de kast halen?
  • Sales targets / KPI’s – knallen!
  • Verwelkoming bezoekers – wel zo fijn

En zo hebben we er nog wel een paar… Zoals je ziet, hangt de content af van de locatie. In het kantoor van sales komen andere dingen terug dan in een wachtkamer.

Contact

Kom gerust op de koffie om over jouw webzaken te praten

0493 712 358 (09.00 tot 22.00 uur)
WhatsApp (09.00 tot 17.30 uur)
welkom@webzaken.nl (09.00 tot 17.30 uur)
support@webzaken.nl (09.00 tot 17.30 uur)

"*" geeft vereiste velden aan