Stap 1
Doel, doelgroep en doel van de doelgroep?
De doelstellingen van jouw bedrijf zijn voor ons belangrijk, maar onze prioriteit is het begrijpen van het doel van jouw doelgroep. Waarom doe jij wat je doet? En hoe help je daar jouw klanten mee? Dit vertalen wij door naar jouw website.
Stap 2
De 5 vragen?
Jouw doelgroep heeft bij het bezoeken van jouw website bepaalde vragen in gedachten. In deze stap stellen we ons in op deze vragen en zorgen we dat jouw website die vragen beantwoordt.
Stap 3
De doener, scanner en de klikker?
Iedere websitebezoeker is anders. Daar houden we dan ook rekening mee. Wij zorgen ervoor dat de juiste informatie op het juiste moment opvalt. Of jouw websitebezoekers nu snel iets moeten vinden, een compleet overzicht van je bedrijf willen óf juist gericht zoeken: jouw website werkt voor iedereen.
Leuk, die strategiezaken. Maar wat houdt dit in voor jou?
In het 1,5 uur durende strategiegesprek:
Wij maken gebruik van een effectieve strategie die jouw online succes bevordert. En nu horen we je al denken: wat heb ik daar in hemelsnaam aan? Nou, heel veel dus! Wij zorgen ervoor dat jouw doelgroep wordt doorgrond. We leggen het uit.
Stap 1: doelgericht denken
De strategie begint met een cruciaal uitgangspunt: het doel van jouw doelgroep. Waarom dit zo effectief is? Simpel: omdat we niet zomaar een website willen bouwen om de doelen van jouw bedrijf te bereiken, maar juist om de behoeften en doelen van jouw klanten te vervullen. Deze klantgerichte aanpak zorgt ervoor dat je website niet alleen functioneel is, maar ook écht waarde toevoegt aan het leven van je doelgroep.
Stap 2: de kracht van diversiteit
Wij houden rekening met alle bezoekers die op jouw website komen: de doener, de scanner en de klikker. De doener wil snel en efficiënt vinden wat hij zoekt, de scanner zoekt een globaal overzicht en de klikker heeft een specifieke behoefte. Door op het juiste moment de juiste informatie te bieden, houden we iedereen tevreden én betrokken.
Stap 3: anticiperen op vragen
Jouw doelgroep heeft vragen. En met precies die vragen houden wij rekening tijdens het maken van jouw website. Waarom dit nut heeft? Omdat dit ervoor zorgt dat je website duidelijk en informatief is, zonder het onnodig heel ingewikkeld te maken. Bezoekers willen bijvoorbeeld weten wat je doet, voor wie je dat doet en wat jou uniek maakt. Door dit duidelijk naar voren te laten komen op jouw website, creëren we vertrouwen en overtuigen we bezoekers om actie te ondernemen.
We zeiden toch dat je er veel aan zou hebben?
Onze strategie in actie
Allemaal leuk en aardig, die strategie. Maar hoe gaat zoiets in zijn werk? Nou, zo dus:
Samen aan tafel
We trappen af met een gezellig gesprekje om jouw bedrijf goed in kaart te brengen. We willen weten wat jouw stijl is, waar je naartoe wilt en hoe je jouw website voor je ziet. Kortom: tijd voor een gesprek onder het genot van een heerlijke bak koffie bij ons op kantoor. Tijdens dit gesprek gaan we in op jouw bedrijf en brouwen we samen een plan op maat, zodat je weet hoe je onze slimme trucjes specifiek kunt toepassen op jouw website.
Naar huis met een compleet concept
Na het eerste gesprek geven we je een compleet concept mee naar huis, dat helemaal is afgestemd op jouw bedrijf. Dit concept bevat duidelijke en haalbare stappen om een succesvolle website neer te zetten.
De keuze is aan jou
Wat je ermee doet, dat laten we echt helemaal aan jou over. Besluit je om zelf met het plan aan de slag te gaan? Dan vinden wij dat helemaal goed en wensen we je natuurlijk heel veel succes. Maar, uiteraard zouden we het nóg veel leuker vinden als wij voor je aan de slag mogen!
Klaar voor start? Af!
Klaar voor een strategiesessie? Je kunt al raden wat je te doen staat: bel of mail ons even, dan zitten we binnenkort samen aan tafel en kunnen we samen misschien wel héle mooie dingen maken.
Plan een strategiegesprek